راهکارهای قطع پیامکهای تبلیغاتی برای مشترکان
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: مشترکان تلفنهمراه درصورت عدمتمایل به دریافت پیامکهای تبلیغاتی میتوانند لغو ارسال آن را تقاضا کنند.
حسن رضوانی افزود: با پیگیری رگولاتوری و به منظور پایهریزی ساز و کار دائمی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی با رضایت مشتری، سامانهای در اپراتورها طراحی شده است که براساس آن مشترکان همراهاول درصورت عدمتمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی عدد «۱» را به شماره ۸۹۹۹ ارسال کنند.
وی گفت: اگر مشترکی تمایل داشت مجدداً پیامک تبلیغاتی دریافت کند میتواند با ارسال عدد «۲» به شماره ۸۹۹۹ نسبت به فعالسازی آن اقدام کند.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره مشترکان اپراتور دوم تلفنهمراه (ایرانسل) اظهار کرد: در حال حاضر مشترکان ایرانسل صرفاً پیامهای اطلاعرسانی خدمات و سرویسهای این اپراتور را دریافت میکنند که درصورت عدمتمایل به دریافت آن نیز میتوانند عدد «۲» را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنند تا این سرویس برای آنها لغو شود.
رضوانی درباره پیامکهای تبلیغاتی که برای برخی از مشترکان ایرانسل ارسال میشود تصریح کرد: ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشترکان ایرانسل از سوی شرکتهای ارسالکننده پیامک انبوه، بدون هماهنگی با اپراتور تخلف محسوب شده و مشترکان میتوانند شکایات خود را در این زمینه به بخش ثبت و پاسخگویی به شکایات پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منعکس کنند تا نسبت به شکایات آنان رسیدگی شود.
منبع: مدیا نیوز
http://pcaid.ir
:: موضوعات مرتبط:
تازه های تکنولوژی ,
اخبار فن آوری ,
,
:: برچسبها:
قطع پیامک ,
پیامکهای تبلیغاتی ,